ShiningBlack
Hello! Welcome to my blog! Please do not copy or steal anything without my permission.Dashboard | +Follow
▲LOVE ▲
Friday, 30 December 2011 | 22:44 | 0 Blackjack
Hye guys , how are you? harap korg baik :) . korg ade suke kt seseorg tk? HAHA , msty lah ade kan . tak mustahil dalam dunia seseorg tak pernah menyukai seseorg ye tak? aku pon sme mcm korg pernh ske kt seseorg tpy aku tk bgy thu dye pon sbb aku tkot dye tk ske aku ! HAHA , nih lme dye *syok sendiri* HAHA , tak pe aku tk kesah pon :/ korg kesah tk ? klau korg kesah korg bgythu dye lahh yg korg ske dye kayy? HEHE , sebnrnye bdk lelaki dlam kelas aku pernh mntk couple and no. fhone but aku buat bodoh jee .. aku buat tk tau jee .. HAHA , jhat kan aku? sekurangnye aku ckap lah *tak boleh* kan ? Okayy lahh pape pon aku dh luahkan kat dlam blog dh ckup baik dhh btol tk? Okayy lahh tak tau nak ckap ape lgy dh byebye :>

Older PostNewer Post
Hello :)



Welcome to Shinig Black blog . Atirah here , 13 y/o , Smk Taman Selayang . Leave your footprints at shoutbox before leaving this blog . And big thanks to you because visit my blog


Tagboard



Goodies

Links Entries