ShiningBlack
Hello! Welcome to my blog! Please do not copy or steal anything without my permission.Dashboard | +Follow
▲ Anak Malaysia ▲
Monday 23 January 2012 | 21:31 | 0 Blackjack
Hyehye , kali ni tajuk aku | Anak Malaysia | aku bangga jadi anak malaysia korg pon sme kann? Hewhew aku smpat lgy tgkap gambar tuh waktu kat kampung . Alaaa wktu holiday tuhh . # Taktau ape dh jdi ngn aku :D btw aku sayang malaysia sbb tuh lah kalau lawan bola aku ttp skong pasukan malaysia . tak kesah lahh name team dye blahh-2 yg sure aku ttp skong malaysia walaupon pasukan malaysia tak main . hewhew harap-2 org tak anggap aku gilee . aku sayang 1 Malaysiaaa . Korg taktau lahh sbb stu malaysia ade China and india . mybe setengah drypde org kite ade yg tak ske kott :/ klau korg tak ske pegy berambus dary negara malaysia keyhh ? okeyhh ckup dlu lahh post aku kali nihh byebyeee ;D

Older PostNewer Post
Hello :)



Welcome to Shinig Black blog . Atirah here , 13 y/o , Smk Taman Selayang . Leave your footprints at shoutbox before leaving this blog . And big thanks to you because visit my blog


Tagboard



Goodies

Links Entries