ShiningBlack
Hello! Welcome to my blog! Please do not copy or steal anything without my permission.Dashboard | +Follow
Budak kelas 1H tak pandai pkai tali leher !
Monday, 30 January 2012 | 04:09 | 0 Blackjack
Hyehye , hari nih aku nak cite . budak laki kelas kiteorg tak pandai pkai tali lher dohhh ! hahaa kesian korggg tuh lah spe sruh jady laki haaa ? nmpak mcm terseksa je dorg nak pkai tali leher tuhh . bile kiteorg ckap ' budak laki 1H tak pndai pkai tali lher ' terus marah dohhh pastuh ade budak mcm nih kat kiteorg : bapak kau , habistuh budak perempuan tak pndai ikat tudung ! : aduhhh bang tudung tak boleh ikat lahhh . kiteorg tak ikat tapi kiteorg pkai pinn ! aduhhhh klau taktau tuh tak yah arh nak ckap ! klau dh tak pndai pkai tali leher tuhh ckap je lahhh ni nak melawan pulakk -.- . Klau korg nak thu sblom perhimpunan tdy dorg letak tali leher dorg kat leher ! haha mcm budk ape tahh dorg nihhh . lpastuh kne sound ngn cikgu pulak deee aduhhh sungguh memalukann ! tak pe lahh teruskan usaha kau untuk ikat tali leher kau tuh smpai berjaya yeee ? okeyh lah cku dlu post aku kli nih gelak aku tak habis lgy nih hahhaha byebye :)

Older PostNewer Post
Hello :)



Welcome to Shinig Black blog . Atirah here , 13 y/o , Smk Taman Selayang . Leave your footprints at shoutbox before leaving this blog . And big thanks to you because visit my blog


Tagboard



Goodies

Links Entries