ShiningBlack
Hello! Welcome to my blog! Please do not copy or steal anything without my permission.Dashboard | +Follow
Gadis Berlipstik Merah ;)
Wednesday, 22 February 2012 | 07:23 | 0 Blackjack


Hyehye, assalamualikum ting tong! ade org tak? hehehe saje jeee. nak tanye nih gambr kat ats tuh gedikkan ? aku gedik? kesah pulak aku! hahahha gile kejap. aku suke lah gambr kat ats tuhhh. wktuh sebenarnye aku ajak kawan aku dtng rumah untuk photoshoot tpy dye tak de mood pulak =.= . so, daripade aku takbuat ape2 aku tngkap lah gambr sorg2 :D hehe. aku cube buat drees up sendiri lah2 dapt idea nak pkai lipstik merah pekat2. ape lgy tenyeh ahhh kat mulut aku tuhh. ehhh2 tengok2 jady pulak gambr nih hahahha untuglahhh ken ~ . aku tahu msti ade sesetengah org yg tak suke gambar aku. yg tak suke tuh GTH lahh ! wa tak kesah pun. but yg suke tuh thanks bnyk2 . hehhehehe okeyh lah nak pegy dulu byebye!

Older PostNewer Post
Hello :)



Welcome to Shinig Black blog . Atirah here , 13 y/o , Smk Taman Selayang . Leave your footprints at shoutbox before leaving this blog . And big thanks to you because visit my blog


Tagboard



Goodies

Links Entries