ShiningBlack
Hello! Welcome to my blog! Please do not copy or steal anything without my permission.Dashboard | +Follow
Kembar saya! sarahhhhh :D
Thursday 16 February 2012 | 18:18 | 0 Blackjack


Hyehye assalamualaikum. aku nak cite nih aku ade kembar syhhhh cube korg tengok gambar kat ats tuh. tuh lah kembar aku nama dye 'sarah qistina' yes nice name :) ramai budak sementas ckap muke aku same ngn muke dye. so, mule2 aku tak kesah bile setiap kali aku jalan msty ade dengr nama sarah. start situ lah aku mulekan cerita yg sarah kembar akuuuu! aku suke ade kembar mcm sarah tak hot pon tak pe tpy dye cantik and comel . korg ade kembar mcm aku? tak de kan so senyap! hahahahha, keyh dye pon ckap yg dye kembar aku. so, tak salah kalau kami nak teruskan selagi tiada halangan ! :D okeyh2 aku taktau nak ckap ape lgy dh sebelum aku jauh lebih mengarut lebih baik aku chauuuu dlu byebye ;)

Older PostNewer Post
Hello :)



Welcome to Shinig Black blog . Atirah here , 13 y/o , Smk Taman Selayang . Leave your footprints at shoutbox before leaving this blog . And big thanks to you because visit my blog


Tagboard



Goodies

Links Entries